aliceeugster.reismee.nl

Spreekuur bij zuster Klivia ....

Maandag 1 november 2010
Van Kayes richting Bamako (Mali)
Vandaag om 7.30 uur op de fiets (te laat). We willen donderdag graag in Bamako, de hoofdstad van Mali zijn, dus afgesproken iedere dag 12o ä 125 km te gaan fietsen. In Bamako willen we graag onze rustdag houden.
Gisterenavond was het erg gezellig. Met een paar nog even nagezeten met als gevolg dat het 0.00 uur was dat ik naar mijn tentje ging. De meesten al naar bed en dan is het heerlijk om zo onder de sterren te zitten.
Vandaag moest ik dat bezuren, want ik was niet vooruit te branden en ik reed in ieder gat in de weg. Het was sowieso een zware, warme dag met zowaar ook weer een paar bergjes. Er waren dan ook weer een aantal uitvallers die opgehaald werden met de Nissan. Ben vond dit geen probleem. Hij redt graag mensen.
Inmiddels hadden Trudi en Kees alweer een mooie plek gevonden onder een paar oude baobab bomen.
Tegen de tijd dat ik mijn tent ging opzetten was het al donker. Na aankomst op de kampeerplek en een paar bekers thee ben ik nl in slaap gevallen in een stoeltje bij de truck. Daarna weer diverse mensen verbonden. Ben had een paar grote blaren, waarvan eentje stuk en Trudi is een paar dagen geleden op het zandpad lelijk gevallen. De laatste dagen lijkt het een echt spreekuur (ha ha)
Na het 'spreekuur' hebben Gerie en ik elkaar nog even geëpileerd onder de Baobab (Adama zei dat we vrouwen met een baard waren). Kortom het was nog een drukke middag na de fietstocht.
Vanavond is er verder in de subgroep nog stevig gediscussieerd over het zo nodig aanpassen van de routes, in ieder geval de dagafstand omdat we steeds zoveel uitvallers hebben. De uitslag heb ik nog niet, maar we starten in ieder geval eerder in verband met de warmte en we bepalen morgen na 75 km hoe lang we doorgaan en wat iedereen aankan.
Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!