aliceeugster.reismee.nl

Rustdag in Fes

Lieve allemaal

Als eerste wil ik zeggen dat het goed gaat met ons allemaal. Maar met de verzending van mijn berichtjes op dit blog zit het niet mee. Ook vanavond niet omdat de stroom bijna op is.

Dusssssssssss, een superkort berichtje. Vandaag de historische stad Fes ingeweest. Super mooi. En morgen een begin met het Atlas gebergte. Zeker 2000 meter klimmen. En....ja Petra, ik kanze bijhouden!!

Liefs Alice

Marijke Benami

Trots op jou, wij morgen naar Malaga en denken aan je
xxxxM

Sabine

Wij zitten gewoon in het saaie grijze regenachtige Castricum....zijn super trots op je!!
En denken aan je.
Dikke kus

Thea Kranenburg

Hou via de site alles goed bij en fiets met jullie mee!
Hou je haaks, wil graag horen hoe het ging door het Atlas gebergte!!
Veel liefs,
Mama

Alie&Hans

Hoi Alice,
Het is geweldig in de bergen. Wij weten er alles van. Klimmen tot grote hoogte. Vandaag voor jou 2000 meter en dan genieten van het prachtige uitzicht. En als beloning heerlijk naar beneden.
Veel succes in het Atlasgebergte. Wij klimmen met je mee.
Groetjes,
Alie&Hans

Josje

Hii Alice,

Vanuit Alkmaar ook maar even een heel kort berichtje. Lekker dat jullie een rustdag hebben gehad. Ben heel benieuwd naar de fotos van Fes en omgeving!!

Ik kom net thuis van een drukke dag in Weesp. Op kantoor was iedereen bezig met "de laatste puntjes op de i" vóór ons vertrek naar Malaga morgen. We zullen je er zeker missen van het weekend!

Hoe was de etappe vandaag?
Liefs & groetjes (ook van Moran - die zit nu in de college banken)

Josje

lex

Hoi lief, vandaag nog geen contact gehad. Hoe staat het met de benen. Na fes volgen vast nog veel meer mooie plekken. Begin lichtelijk jaloers te worden maar bedenk me ook dat dat fietsen voor mij nog niet is weggelegd. Hoop dat je vandaag weer een mooie tocht maakt. Morgen heeeeel vroeg gaan we met de hele ploeg weer naar malaga. Erg gemengde gevoelens daarover. Kom wel weer voor even een stuk dichter naar je toe. Welterusten x x