aliceeugster.reismee.nl

We zijn in Afrika!

Lieve allemaal,

Nou, ik had dus net een heel verhaal geschreven, maar dat is helaas per ongeluk gewist.

Iedereen trouwens héél erg bedankt, alweer, voor de lieve ondersteunende berichtjes, die ik natuurlijk zal overbrengen aan de groep.

Het is al laat en donker hier in Marokko en de muggen steken nogal, dus ik hou het kort.

Marokko is prachtig. Aardige, enthousiaste mensen. Veel getoeter voor ons op de weg enz...

Wel veel gaten in de weg en putten zonder deksel!!

Het genieten lukt ons zeker wel, maar levert natuurlijk ook veel gemengde gevoelens op. We zijn dan ook erg blij met de reacties van velen die ons ondersteunen in onze keus

Net nog wel even met Ben, José, Dielof en Trudy over de boulevard hier wezen lopen en een ijsje gehaald bij een ijscoman die wel 9 ijsjes tegelijk kon vullen. Die moést natuurlijk even door Ben op de foto worden gezet.

Morgen 130 km fietsen in de bergen dusssss, ik ga nu snel mijn, té dunne, matje opzoeken.

Ik hoop tot snel met een nieuw berichtje.

Liefs

Alice

Reacties

Reacties

lex

Lieve Alice, het is zondagochtend vroeg. Ik zit al achter de laptop en dat is eigenlijk niets voor mij. Ik heb je verslagje gelezen over de eerste dag marokko en ben blij dat het zo gaat. Het afscheid bij de boot viel me zwaar maar ik weet dat het goed is en goed zal gaan. In Malaga moest de fiets van Co uit elkaar omdat hij anders niet meekon. Ze waren er erg nonchalant mee en ik heb daar een hoop herrie gemaakt. Samen met de stewardes die wel zeer behulpzaam was, in het ruim van het vliegtuig gesheckt of alle onderdelen erbij zaten. Ga de fiets nu weer in elkaar zetten zodat Bart hem straks kan ophalen. Wordt een zware dag vandaag met 130 km voor de boeg, maar ik weet dat je daar je hand niet meer voor omdraait. De jongens slapen nog maar toch heel veel lieve groetjes en heel veel kussen van ons. xx.

Ada

He Alice wat een vreselijk bericht hoorde ik donderdag op het wijkgebouw. Je eerste dag op de fiets en dan dit moeten meemaken. Ik begreep dat jullie gelukkig veel steun aan elkaar hebben. Dat heb je ook nodig om door te gaan. Alice heel veel fietsplezier en geniet van al het moois daar! Heb respect voor je . Ga zo weer werken, voor jou even een hele tijd niet, alhoewel weet niet wat zwaarder is.
Succes, liefs van Ada

alie&hans

Beste Alice. Wij wensen je heel veel succes en sterkte met deze zware tocht. 130 km fietsen in de bergen. Met het prachtige doel voor ogen moet het lukken.
Heel veel succes de komende fietsdagen.
Groetjes,
Alie&Hans

Karin en Henny

Hoi Alice,

Prachtig is Marokko,vindt je niet,de wegen zijn inderdaad erg slecht,maar de natuur en de omgeving is erg mooi,terwijl wij onze zondag rustig startten,al hoe wel Henny al 10 km heeft hard gelopen,ben jij bezig met 130 km fietsen door de Marokkaanse bergen.

Wij zijn ontzettend benieuwd naar de aankomende week,hoe jij en natuurlijk ook de groep,deze gaat ervaren,vanavond ga jij misschien wel lekker aan de Couscous of de Tharjhin,genieten dus deze dag.

Oke Lies,zet hem op en we blijven je weer volgen.

Liefs Ka en Henny

Petra R

He Alice,

Meid dapper hoor. Ik ben trots op je!
Ik volg alle verhalen op de voet en wens jullie heel veel succes met de verdere tocht naar Bukino.
Trek je het een beetje?? Kan je ze bijhouden? Dat vroeg je je steeds af of dat wel zou lukken. Ik ben benieuwd.
Groetjes ook van iedereen hier.
Dikke kus Pe

atie

Hoi Alice,
Goed van je te horen. Lukt het? Wat een vreselijke ervaring hebben jullie achter de rug. Sterkte ermee. Veel succes met de fietstocht.
Groetjes en dikke kus, Atie

wendy

He Aliesje, Jemig wat een verhaal zeg, gisteren op Trees haar verjaardag het verhaal helemaal gehoord. Ongelovelijk hoe zo iets kan gebeuren. Vind het heel erg voor iedereen, maar ook super stoer dat je besloten hebt om door te gaan, het is ook echt voor een goed doel en natuurlijk een geweldige ervaring. Heel veel succes met alle mooie en moeilijke momenten, maar vooral geniet!! Liefs, Wen

Josje

Lieve Alice,

Hopelijk zijn jullie uitgerust en wel (na een wel verdiende nacht in een hotel met warme douche en echt bed) aan jullie volgende avontuur in Marokko begonnen. Fijn dat we gisteren allemaal even je stem hebben kunnen horen – de jongens hebben jullie fietstocht ook via google gevolgd. Het landschap ziet er prachtig uit... kan je er een beetje van genieten?

Gisteren met Moran en Ben naar de Hortus geweest. In de buitentuin was al heel veel weggesnoeid en we hebben de beruchte penis-plant (waar we erg benieuwd naar waren!!) niet kunnen vinden, maar evengoed was het een leuk uitstapje. ’s Avonds met iedereen in Heiloo gegeten. Geen patat maar Marokkaanse couscous a la Josje en Moran. ;) Met voetbal op tv, Jack Johnson gepingel op de achtergrond en thee met Spaanse koekjes was het weer een hele gezellige zondagavond.

Zet hem op vandaag & pas goed op elkaar. We denken aan jullie.
Liefs vanuit een regenachtig Alkmaar, Josje

Trees

Hier even een berichtje van ons; toch wel even geschrokken toen we het verhaal hoorde, maar zijn blij met de nieuwe berichten waarmee Lex is thuis gekomen. Ik ben vorige week nog even bij Thea op de thee geweest, als luisterend oor, het gaat goed met haar. Ivan en Ben zouden lekker savonds soep bij haar komen eten en dat gaf wel weer wat gezelligheid. We leven mee met je berichtjes en wensen je natuurlijk veel sterkte maar vooral plezier!! Veel liefs, Jack en Trees

Hermine

Lieve Alice,

Het is een nachtmerrie wat jullie is ovekomen vorige week. Heel moedig dat jullie besloten hebben door te fietsten.
Fijn te lezen dat jullie ondanks het verdriet genieten van het avontuur en plezier hebben. We denken veel je. Veel sterkte en succes.

Job & Hermine Kok

sietske blekkenhorst

alice dat je dit meteen mee moest maken, niet te geloven.fijn voor je dat je man lex er nog was om je te steunen.wens je veel sterkte verder en probeer te genieten van alle moois om je heen.blijf je blog volgen jeschrijft leuk . lieve groeten en zet hem op.

marianne

Hee Alice, leuk om te lezen wat jij aan het meemaken bent.
Jullie hebben geen makkelijk begin gehad en ik hoop dat je naast het verwerken er van ook de kracht hebt om te fietsen en te genieten.
Het was even een kort berichtje, moet zo werken maar ik volg je op de fiets,uhh, voet.
Bij ons gaat het alleen maar over australie en inpakken en regelen.
Je kunt Kelly volgen via www.cherylenkelly.waarbenjij.nu. vanaf 5 okt.
Tot schrijfs en liefs van Marianne

Jessica Z

He daar Alice,
heb eindelijk even de tijd alles te lezen en te reageren.
Wat heb je al veel meegemaakt, nare maar ook leuke dingen. blijft wel dat dit alles een fantastisch ervaring voor je moet zijn dus probeer te blijven genieten en vooral door te fietsen!!!
dikke xxxxxxxx Jes

Marlies

Hallo Alice!
Jeetje heb je verhalen gelezen, wat heftig wat jullie/jij hebben/hebt meegemaakt. Maar mooi dat jullie besluiten door te fietsen. De gemengde gevoelens af en toe kan ik mij voorstellen. Maar zet m op en geniet van alle mooie dingen onderweg!
Groetjes Marlies

MIRABELLA

HALLO, JE KENT MIJ WEL NIET. IK BEN HET NICHTJE VAN OME SIEM EN WOON IN SPANJE.
HET ZAL WEL NIET MAKKELIJK ZIJN VOOR JOU NA WAT ER GEBEURT IS IN EEN GROEP TE KOMEN DIE AL ZOVEEL HEEFT MEEGEMAAKT MET ELKAAR. VEEL LEUKE EN INTERRESANTE DINGEN, MAAR OOK DIT TRAGISCH GEBEUREN. IK HOOP DAN OOK DAT JULLIE ELKAAR KUNNEN STEUNEN EN TROOSTEN. WANT JA ZOVER VAN HUIS IS DAT NIET MAKKELIJK.
IK VIND HET HEEL MOEDIG DAT JULLIE TOCH PROBEREN DOOR TE GAAN, DESONDANKS ER DINGEN ZIJN VERANDERT IN DE GROEP. NIET OPGEVEN EN HOOP EN MOED HOUDEN JONGENS. JULLIE KUNNEN HET.
WEES WEL VOORZICHTIG. IK ZEI NOG TEGEN OME SIEM: BERG OP IS MOELIJK EN LASTIG, MAAR BERGAF VIND IK NOG MOEILIJKER. EN WAT WAS IK DAN OOK BLIJ DAT IK TIJDENS ONZE VAKANTIE IN NEDERLAND DOOR LIMMEN KON FIETSEN MET DE KINDEREN MET EEN GERUST HART.
IK HOOP DAT JULLIE ONDANKS ALLES TOCH NOG EEN BEETJE KUNNEN GENIETEN VAN DE REIS. EN DENK MAAR STEEDS WAARVOOR JULLIE HET DOEN. VOOR EEN SCHOOL IN BURKINA FASO. DAT IS WEL DE MOEITE WAARD.
IK HOOP DAT JULLIE MOOIE FOTOS KUNNEN MAKEN EN ZO AAN ONS KUNNEN LATEN ZIEN HOE MOOI MARROKO EN AFRICA IS. WANT IK BEN ER NOG NOOI GEWEEST.
EEN DIKKE KUS VOOR JULLIE ALLEMAAL EN STERKTE.

Marion

Lieve Alice,

Ik denk veel aan je! Hoop dat je ondanks alles veel geniet en mooie ervaringen deelt met jullie ploeg. Kijk wel uit voor die putten zonder deksel, hè...

kusje van je zusje
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!