aliceeugster.reismee.nl

Bijna weg!

Nou, het is bijna zo ver! Nog 2 nachtjes slapen

Laughing
! Na vorige week met Lex nog genoten te hebben van een prachtig concert van Leonard Cohen op een nostalgische lokatie in Florence is nu de voorbereiding voor de fietstocht dan in volle gang.

Dat is allemaal nog niet zo eenvoudig. We hebben als fietsers namelijk een bescheiden hokje toebedeeld gekregen in de truck dus de beauty-case mocht helaas niet mee.

Op dit moment staat alles wat mee moet uitgestald in mijn slaapkamer. Ik heb al geprobeerd het in een rugzak van Moran te proppen (veel handige kleine vakjes), maar dat is niet gelukt. Te klein.

Ook de zenuwen beginnen een beetje op te spelen. Straks ga ik het niet redden. Ben ik een blok aan het been van de groep! Zij zijn vast al super getraind na 4 weken fietsen en na dePyreneeënreeds bedwongen te hebben!

Sealed
Maar ik roep mezelf tot de orde. Ik ga het redden en ik ga genieten van deze prachtige reis. Tuurlijk wordt het soms afzien, maar met elkaar gaat het zeker lukken.

Vrijdag nog een afscheidsborrel met de collega's gehad. Veel lieve kadootjes. Vooral het gelukspoppetje van Nel maakte grote indruk al viel hij aan het eind van de avond al een beetje uit elkaar. Hij heeft inmiddels een veilige plek gekregen.

Werk afgerond. Afscheid vancliënten. Ja, ik weet het. Het zijn maar twee maanden.

Vandaag afscheid van familie (Help, ik ben nog nooit zo lang van huis geweest!) en dan dinsdag heel vroeg op het vliegtuig.

Trouwens, vanmorgen tijdens een laatste trainingsrondje vertelde Trudie dat het haar was opgevallen dat er via Lexro-leveranciers zoveel sponsorgeld binnenkwam. Dat is echt super! Allemaal heel erg bedankt!,

Ik hoop dat ook de bestellingen die ik per sms ontvang van de fietsers nog in de tas passen en het gewicht binnen de perken houdt. Aan de likdoornpleisters die mee moeten voor Johan en Siem zal dat niet liggen. De extra massageolie geeft meer problemen

Laughing
.

Nou, dit was een inleidend praatje en voor mij een laatste oefenmoment. (hoe werkte dat blog ook alweer?). Heb ik straks eindelijk eeninternetcafégevonden en dan weet ik niet meer hoe het moet! Dat blijft sowieso spannend of het bijhouden van dit blog gaat lukken. Ik ga mijn best doen!!

Groetjes, liefs en tot het volgende verhaal, ik denk in Marokko of nog even in Spanje.

PS: Misschien ga ik morgen toch nog maar een biertje halen op de Limmer kermis

Laughing

Reacties

Reacties

Arnold Stegeman

ik had je verhaal nog niet gelezen toen ik de vorige mail stuurde. Nogmaals: goeie reis!

Petra

Als je me ff smst dan haal ik vast een biertje voor je!!! :) xxx

Yvonne

Hoi Alice, een heel goede reis en hartelijke groeten aan de fietsers en hun begeleiders! Niet te veel meenemen, anders past het niet in de vrachtwagen. Als je de verhalen van de fietsers leest is het echt "back to basic" en heb je niet veel nodig. Wel een warme trui en (schaats) broek. Ook in de bergen in Marokko schijnt het 's nachts flink koud te zijn.
Mocht je nog een kermisborrel nemen: Proost, op je reis!

Marian Groenendaal

Hoi Alice

Je bent er!!!!!! Vanmorgen nog met Ria en Trudy gefietst en hoorde dat je afgelopen zondag in topvorm was!!!! Ga lekker genieten en geef iedereen daar een dikke knuffel. Tot gauw, groetjes Marian

Petra

Hoi Alice,

Je kan het!! Veel fiets plezier met zijn allen daar. Geniet ervan. Tot over twee maanden.

Groetjes Petra

Nel

Hoi Alice
Toch nog even met je gedanst op de kermis. Super dat je er nog was. Voor jou en de groep heel veel succes met al die kilometers! Geniet, leef en fiets .....
Lfs Nel

Richard

Jammer dat ik door omstandigheden zondag niet bij het afscheid kon zijn, maar ik wens alsnog veel succes !!!

Fantastisch dat je dit doet.

Groet, Richard

(Ps; voordeel van een fiets is dat je niet per ongeluk diesel kan tanken ;-) )

Yolanda Veter

hoi Alice,
ik had je leuk een vrolijke krabbel willen sturen om je succes te wensen, maar wat een dramatische wending heeft de tocht genomen. Vanochtend vroeg ik aan Geer (Koot) wanneer zij op de fiets ging, maar daar kwamen eerst tranen. Wat een trieste toestand. Ik heb de hele dag aan jullie zitten denken en de site zitten lezen. Gaat het een beetje? Je bent er nog maar net, en dan zoiets ergs. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie de dag doorgekomen zijn. Ik wil je dan toch succes wensen maar dan vooral sterkte met het verwerken van deze hele nare gebeurtenis. En ik weet niet wat jullie verder doen, maar we denken aan je/jullie! Hou je haaks,
groetjes, Yolanda

Petra R

Lieve Alice,
Wat een verschrikkelijk bericht las ik vanmiddag op de site. Wat zo mooi had moeten beginnen is zo dramatisch geworden. Ik denk aan je en aan jullie en wens jullie heel veel sterkte met alles wat er nog komen gaat.
Liefs Pe

Richard

Wat een tragische omslag van wat zo’n goed doel had moeten zijn. Ik hoop dat jullie de sterkte en kracht hebben het doel voor ogen te houden. Ik heb Co niet gekend, maar weet toch zeker dat jullie besluit om door te gaan voor hem bij zal dragen aan het doel op zich. Want dat is een gezamenlijk en een belangrijk doel. Hoe hard ook, op dit moment, dat doel gaat verder dan individuen en volgens mij was dat ook waarom dit initiatief begon.

Sterkte voor jou Alice, en sterkte voor de hele groep. En vooral sterkte aan de familie en nabestaanden van Co.

Groet, Richard

MarijkeBenami

GaafMarocco,mijnzwagerheeftdespacebargemolddushetiseenzingewordenmaarwezijntrotsenvolgenmetzijnallenalleverhalen.overalkomenweerandereberichtjesvandaan.Toiliefcenm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!